lørdag 28. oktober 2017

Sokker

Siste innlegg med sokker, for denne måneden iallefall:)
3 par herresokker, strikket i 7 brødregarnet
Og til slutt 2 par sokker strikket i samme garnet, men som aldri
ble lagt ut før de ble tatt i bruk
Disse har vært brukt jevnlig i over ett år da
bildet ble tatt. En av disse sokkene havnet nylig sammen
med kokvasken. Og deretter i tørketrommelen.
Da den kom ut var blåfargen blitt litt blassere og sokken hadde
krympet bare bittelitt. Jeg hev rett og slett den andre sokken
i neste kokvask og trommel så de ble like. Og de er fortsatt i bruk.
Fantastisk garn altså....


1 kommentar:

  1. Flotte sokker, og jeg er enig i at det er et fantastisk garn. Jeg kjøper inn flere nøster hver gang jeg kommer over det. Finnes dessverre ikke her jeg bor, men finner det rimelig hver gang jeg er i Finland en tur på ferie.

    SvarSlett