tirsdag 21. oktober 2014

Nok et par Labbetuss-sokker

Har strikket meg enda et par sokker i Labbetuss-garn.
To nøster mindre i garnlageret...
 
Veeel...garnlageret har minket med to nøster Labbetuss-garn,
men så har det økt med flere nøster av annet garn
(var jo salg på garnet på Europris for en tid tilbake).
Så jeg blir nok aldri tom for garn....men det er jo helt greit da:)
 
Nå skal jeg bare strikke ferdig noen sokker til barnebarnet,
før jeg fester tråder i en liten haug kopptuer som skal bli julegaver,
 og etterpå skal jeg begynne på et par votter som skal toves...
og enda ligger jo Acne-genseren der uferdig...og sidrumpa buksa...
og skogsvotter...og restegarnpleddet...og enda litt mer...
Og som om ikke det var nok har jeg lyst til å begynne å strikke puter...
garnet ligger jo der og roper på meg:)
Tror nesten jeg bare må begynne på det også...
jupp det må jeg:)
 

2 kommentarer:

  1. Å, det høres SÅ kjent ut - skal liksom slanke garn, også bare vokser beholdningen! Søte sokker :) Hvor har du funnet oppskrift på Acnegenseren?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fikk ikke til å linke til oppskriften, men hvis du søker på Oppskrift Acne genser, så kommer det opp.
      Eller bruk dette : http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article900703.ece

      Slett