onsdag 20. januar 2016

Mariusgenser ferdig

Tja, hva skal man si...
Det ble en lengre bloggpause enn jeg hadde tenkt,
men sånn blir det av og til. Tiden går fort syns jeg...
 
Jeg har jo strikket en del siden sist, og nå skal jeg få lagt ut det meste.
I alle fall det jeg finner bilder av.
Har nok vært litt sløv der.
Vel, da starter vi med Marius genseren. Jeg fikk tak i mer garn
med rett innfargingsnummer, så her er det ferdige resultatet:
Er faktisk fornøyd med den, bortsett fra at den ble litt for liten
til hun som skulle ha den...
Jeg burde vel strikket en ny, men det får bli senere.
Er jo litt jobb å strikke store plagg, og jeg foretrekker mindre prosjekt.
(Det er en grunn til at bloggen heter Wenches SMÅstrikk..)
 
Til nå i 2016 har jeg prøvd å strikke
ferdig ufoer...så får vi se hvor lenge det anfallet varer:)
Ellers har det jo skjedd en del siden sist.
Kan jo ta en kjapp oppdatering;)
Mellomste ungen flyttet ut i høst, og minsta dro til Bodø for å
gå på skole, så her har det vært uvanlig stille i huset.
Og 8. januar ble jeg bestemor igjen.
Denne gangen til en nydelig liten jente.
Livet er herlig dere;)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar