lørdag 18. mai 2024

Sokker fra 2022

Her er en del sokker jeg strikket i løpet av 2022. Kan ikke se at de har vært lagt ut før.

Tre par sokker først, og jeg tror alle er strikket i 7 brødre garnet.

Så et par herresokker strikket i Mor Aase raggegarn. 
Så var det påskesokker til barnebarna. 
Har bare bilde av tre par etter at de ble helt ferdig, men strikket selvfølgelig fem par.
Det ser dere her 😊Tror jeg strikket de i 7 brødregarnet....

Her er det sokker til to av barnebarna. Ikke sikker på hvilket garn som er brukt.
Og enda et par sokker til barnebarn. Lurer på om dette er Labbetussgarn.
Og så er det et par ankelsokker til yngstedattera, og et par sokker til hennes datter. Begge er strikket i 7 brødre garnet.

Yngstedattera ville ha et par ankelsokker til. Samme garn.

Og så et par sokker til et annet barnebarn.

 

Dette er siste innlegg med ting jeg har strikket for lenge siden. Tror jeg iallefall😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar