søndag 19. januar 2014

Votteboken

Den dukket opp til slutt, votteboken. Og heldigvis for det.
Hold på å miste nattesøvnen, for jeg kunne ikke begripe hvor den hadde tatt veien:)
Og hvor var den så?
Jo, på soverommet har vi en bokhylle med dvd'er i, og i den nederste hyllen ligger en stabel med masse gamle ukeblader. Under den stabelen dukket det fram noe rødt, og der lå den og sa ingenting...
Kan jo ikke skjønne hvorfor jeg har lagt den der...
Jaja, nå er den her, og da er det ingen vits i å gruble mer:)
 
Og nå har jeg strikket ferdig hjertevotten som jeg trodde skulle ende opp som evig ufo.
Her er det ferdige resultatet:
Disse vottene hadde nok blitt ferdige uansett om boka dukket opp eller ikke, for etter innlegget om boka som var borte, så kom det en mail fra en snill leser av bloggen med kopi av oppskriften på hjertevottene.
Tusen takk til Ingun!
 
Men med boka her får jeg jo strikket rette tomler på de vottene jeg fant i kottet for en stund siden.
Må bare bli ferdig med en annen ufo først....;)
 

2 kommentarer: