søndag 26. januar 2014

Barnehagevotter

Ble litt lei av ufo-strikk, så jeg strikket et par barnehagevotter til barnebarnet.
Strikket størrelse 3-4 år, og tovet de etterpå så de skulle bli varme og gode, men vet ikke om de ble så veldig tovet akkurat.
Vottene er strikket av Sportsgarn fra Europris.
 
 Her er bilde før toving:
Og her er etter toving:
De ble litt mindre, men ikke mye.
Gullungen er mer interessert i fyrstikkesken enn i vottene, men det er vel helt normalt..
Votter er kjedelige greier, men fyrstikker blir det jo lys av som man kan blåse ut:)
 
Og her er endelig bilde av snusken i ullklærne jeg strikket.

Kanskje ikke de beste bildene,
men prøv å få en hyper liten gutt til å stå i ro....det er ikke så lett :)
 
Ser jo at det var på tide han fikk klærne.
 Men de holder nok denne vinteren, og til neste vinter kan jeg bare strikke lenger føtter i ullbuksa, så holder den et år eller to til...
 
Nå holder jeg pakking her, for i morgen går turen til Sandnessjøen.
Der skal jeg være i to uker på rehabilitering.
Må si jeg er spent, men heldigvis skal helgen imellom tilbringes hjemme.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar