mandag 3. mars 2014

I'm back

Ble en lang pause fra bloggen, men nå er jeg i gang igjen.
 
Full av optimisme pakket jeg kofferten full av garn og pinner da jeg skulle til Sandnessjøen på rehabilitering.
Tenkte at jeg kom til å få kjempegod tid til å strikke/hekle om kveldene.
 
Og tid hadde jeg jo masser av,  men det hjalp ikke det når energien forsvant fullstendig.
Jeg fikk omtrent ikke gjort noen ting de to ukene jeg var der.
 
At jeg kom hjem full av influensa gjorde ikke saken bedre.
Strikkelysten har vært omtrent helt fraværende disse ukene.
Men nå er den tilbake kjenner jeg. Heldigvis:)
Strikker om kveldene mens jeg planlegger hva jeg skal begynne på etterpå.
Akkurat sånn som det skal være:)
 
Her er det eneste jeg har gjort helt ferdig til nå.
Marius-lue, strikket i Mor Aase garn.
Og Marius-sokker, strikket i 7 brødre garn.
Begge oppskriftene står i Marius-boka.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar