søndag 4. januar 2015

"Påskesokker" og ny bok

I går kjøpte jeg meg boka Strikkesidas favoritter.
Der var det veldig mye fint, og jeg fikk vel minst 20 nye ting på "vil strikke-lista",
og har bare lyst til å begynne på noe nytt med en gang. Men så bestemte 
jeg meg for at jeg skulle strikke ferdig noen ufoer først.
(Er faktisk grenser for hvor mange ufoer jeg kan tillate meg å ha liggende,
blir jo fri for strikkepinner på dette viset)
 
Så det endte opp med at jeg i går kveld strikket ferdig disse sokkene
som jeg begynte på i jula.
Sokkene er strikket i garnet 7 brødre på pinne nr 3,5.
Jeg brukte de firkant-pinnene jeg kjøpte for en tid tilbake.
De er faktisk gode å strikke med.
Veldig gule sokker, som skal varme føttene mine på hytta i påsken.
 
Her er boka som ga meg et puff, og jeg er allerede i gang
med å gjøre ferdig enda en ufo.
Flott bok!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar