lørdag 14. februar 2015

Død rotte bokmerke

 
 Med hoste og feber har jeg ikke orket å strikke så mye den siste uka,
men dette bokmerke greide jeg ikke å vente med...
Har ikke strikket etter noe oppskrift, jeg bare så bilder
fra denne bloggen og laget min egen versjon av rotta.
 
Brukte rester av grå og svart babyull og rosa Tuva garn.
Syns den ble tøff...men kanskje bittelitt ekkel.
 
Det er fantastisk irriterende å være syk når vi for en gang skyld
har ei helg med nydelig vær.
Planen var å dra på hytta, men det ble jo selvfølgelig ikke.
Er best å være hjemme når formen er elendig.
Så nå blir det litt klesvask og litt strikking hjemme istedenfor.
 
Og her strikkes det mest på restegarnpleddet.
Bare rettmasker, fram og tilbake, passer utmerket når
man ikke orker å tenke eller telle. Det går ikke akkurat
fort framover, men det går i alle fall ikke bakover, så da er
jeg fornøyd:)
Ha ei strålende helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar