torsdag 27. august 2015

Lite strikking for tiden...

Her går det ikke akkurat fort unna med strikkingen.
Det har vært for varmt.
Men jeg har strikket ferdig bolen til Mariusgenseren.
(Til under armene)
Og så har jeg begynt på en arm.
Tenkte å bytte pinner til 3,5 nå og strikke den andre vrangborden,
sånn at jeg får strikket begge armene samtidig.
Men hvor var de pinnene da?
Joda. de sitter på et par halvferdige ullsokker...
typisk meg.
(til og med ugla i bakgrunnen ser litt overgitt ut ser jeg)
Så nå må jeg strikke ferdig de sokkene først, før
jeg fortsetter på armene.
 
De siste dagene har jeg dessuten gjort noe jeg ikke gjør så ofte...
Jeg har faktisk lagt et puslespill med 1000 brikker.
Pusling er ellers noe jeg bare gjør sammen med barnebarnet,
og de er jo betydelig mindre. Heldigvis:)
 
Jeg brukte 3 dager på dette, og ble så gørr lei på slutten at det blir
nok lenge til neste gang kjenner jeg.
Greide jo ikke la det være der det lå, enda så lei jeg var.
Måtte få det ferdig.
Og så tok det jo opp hele kjøkkenbordet. Lå bare i veien..
 
Men det ble jo ikke så verst da...
Nå skal jeg pakke det vekk så jeg slipper å se på det:),
 og strikke ferdig de sokkene.
Det varme været har visst forduftet, så
nå bør jeg få fart på pinnene igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar