torsdag 10. mars 2016

Mini restegarnsokker

Har omsider fått festet tråder og tatt bilde av disse små
restegarnsokkene. De ble vel søte?
Er størrelse 9-12 mnd vil jeg tro, så
de får ligge på vent en stund til lillemor vokser i dem.
Strikket de i siste rest av viking sportsragg etter
vm luene.
 
Ellers så har jeg ikke gjort stort av noen ting.
Tar tid å bli kvitt denne hersens forkjølelsen, men jeg er
i alle fall feberfri :)
Har strikket litt på et par sokker, men fant ut i dag
at de kom til å bli for trang, så jeg rekket de opp igjen.
Så nå er det bare å begynne på nytt, men det blir neppe
i dag, Burde ha bakt litt også. Det er jo
snart påske. Men jeg orker ikke det heller.
 
Er vel med påsken som med jula, at den kommer
uansett hvor mye eller lite man styrer i forkant :)
Så i dag blir vel bare sofaen og en god bok tenker jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar