mandag 29. februar 2016

Kald og varm hyttetur

I helga var vi på hytta, og der var det ikke akkurat varmt
da vi kom fram fredags ettermiddag.
17,7 minusgrader ute, og 4,5 minus inne...
Heldigvis ble det godt og varmt inne etter noen timers fyring:)

Fikk sett sola der oppe for føste gang i år.
Utpå lørdagskvelden ble det trolsk stemning av et bål...
Og restegarnsokkene er ferdigstrikket for mange
dager siden. Ble garn nok i massevis:)
Disse er ca størrelse 4 år.
Har faktisk strikket enda et par sokker av garnet,
men de har jeg ikke festet tråder i enda.....
 
I dag har jeg bare ligget under et pledd på sofaen og sett netflix.
Halsen er sår og jeg har feberfølelse i kroppen, og
da blir det lite håndarbeid gjort....Jeg skylder
på hytteturen. For om det var kaldt ute, ble det altfor
varmt inne...sånn ca 30 grader, og da måtte vinduene opp for å
lufte litt...og sånn gikk helgen. Varmt og kaldt om hverandre.
Ikke rart jeg ble syk.
Jaja, det går vel over. Nå skal jeg lage meg en
kopp te og så blir det mer netflix utover kvelden.
Strikking og trådfesting tar jeg en annen dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar