tirsdag 9. februar 2016

Ullsokker

Mens jeg gjør ferdig nok en ufo (eller to),
kan jeg legge ut enda flere for lengst ferdige ting.
Denne gangen en liten haug med helt vanlige ullsokker
som ble ferdig før jul en gang....
Alle strikket i Mor Aase garn, på pinne nr 3,5.
Ble ett par sokker av restegarnet fra de andre sokkene.
Ikke så fine, men like varm:)
 
 Ellers har jeg omsider sydd fast belegget over klippekanten på
Nancy kofta. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har
gjort det før, det tok jo ikke sååå lang tid heller.
Nå mangler jeg bare å sy i 9 knapper, og det vet jeg
er gørr kjedelig så det kommer nok til å ta sin tid, det også:)
 
Og så strikker jeg på et par sokker som jeg begynte
på for lenge siden. Gjorde ferdig et krus, og så ble
prosjektet lagt vekk. Men nå skal de gjøres helt ferdig.
Ting tar tid:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar