mandag 24. oktober 2016

Mariussokker

Etter en bloggpause på ganske nøyaktig et halvt år, så
er det vel på tide med en liten oppdatering:)

Nå for tiden strikker jeg mest på julegaver, så da passer det jo bra å legge
ut bilder av det lille jeg har strikket i løpet av de siste månedene.
Har dessuten en del ting jeg har strikket for lenge siden, og som aldri
ble lagt ut. Så nå spørs det bare om jeg har tatt bilder av alt, og at jeg husker hva
som er lagt ut før og hva som ikke er det....

Starter med ett par Mariussokker, strikket i 7 brødre garn.
Etter et kjapt søk på bloggen er jeg ganske sikker på at de ikke
har vært vist før ;)
Da er det bare for meg å lete etter flere bilder, og
fortsette strikkingen av julegaver.
Så kommer det et nytt innlegg ganske snart.

Ha en fin mandag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar