mandag 27. november 2017

Nancykofte

Må vel legge ut Nancykofta også, nå når den
omsider har fått knapper i.
Jeg fant knappefester på garnbutikken i byen, så da
gikk det fort å få satt i knappene.
Knappefestene ser slik ut.
Nå må jeg innrømme at de ikke satt så godt som
jeg skulle ønsket, så jeg blir nok nødt til å sy knappene
i likevel. Ellers tør jeg aldri å ha kofta på utendørs.
Monteringa er ikke fin, og ikke syns jeg at jeg kledde
rundfelling heller, så dette blir hyttekofte. Leter allerede
etter nytt kofte/jakke-mønster, og håper jeg finner ei med raglanfelling.

2 kommentarer:

  1. Den kofta var super fin. Eg er blitt avhengig av ullplagg så eg skal strax bestille en genser til av mamma. Eg føler akuratt det samme som deg når det gjelder den rundfellinga. Hm hm🙈🙉🙈🙉🙈 kan det ha noe med at vi ikkje er superslanke å gjer? Har kikka litt rundt meg og funne ut at sånne flaggstang tynne folk er bra fine med rundfelling.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja jeg har også funnet ut at rundfelling ser bedre ut på tynne folk, så jeg blir ikke å gå rundt offentlig med denne her :) Bare hjemme og på hytta :)

      Slett