mandag 20. november 2017

Refleksluer

Fikk så lyst til å strikke refleksluer til barnebarna, og utrolig nok
så fantes det ikke spor av refleksgarn i lageret mitt, så da
var jeg heldig og fikk meg en tur på garnbutikken :)
,
Jeg la opp 108 masker på liten rundpinne nr  3,5
og strikket 2 rett og 2 vrang til jeg syntes at de var lange nok.
Luene er strikket med Viking Refleksgarn, og du kan
laste ned oppskrift herfra. Ungene ville ikke ha dusk på sine luer,
så jeg brukte under 2 nøster på hver lue.
Ikke så lett å få tatt et ordentlig bilde av de to med
luene på. Men jeg måtte jo nesten prøve :)

Den blå timen




2 kommentarer:

  1. Heldige de ungene der som har deg til bestemor❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det syns jeg også (haha) Men så er jeg like heldig som har de til barnebarn. Det går begge veier :)

      Slett