torsdag 21. mars 2024

Påskeposer

Her er det jeg har strikka på de siste månedene. Nemlig påskeposer til barnebarna. Har hatt lyst til å strikke sånne i iallefall to år, og nå ble det omsider gjort. Og ja. jeg har brukt laaang tid, men jeg gjør jo andre ting innimellom 😊

I tillegg til den høna, så er posene fylt med masse godis 😁

Jeg har heklet bunnene, og så strikket opp 120 masker. Diagram for høna og haren fant jeg på nett, bokstaver til navn og god påske har jeg satt opp sjøl. 

I mårra blir det hyttetur, og alle barn, svigerbarn og barnebarn skal opp etterhvert 😊. Blir skikkelig koselig og litt kaos. Akkurat sånn det skal være 😊

Men, det blir første påske på 15 år uten Wilma. Lille søte hunden vår, som ikke er mer. Er ganske nytt og fortsatt rart. Savnet er stort 💔



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar