lørdag 30. november 2013

Advent

Ja da er vel adventa straks her, og jeg ligger laaangt bak skjema (som vanlig).
 
Her er adventskalenderne til husets to yngste. Og der er det ikke kommet opp en eneste pakke enda. Men det blir. Alt er kjøpt inn, og venter bare på innpakningen. 
 
Kalenderne broderte jeg til ungene etter hvert som de kom til.
Og dette er eldste dattera sin kalender. Den har hun fylt opp selv i år, med pakker til sitt eget lille gull.
Første året på lenge at jeg har "bare" 48 pakker å henge opp. Har vært 72 stk i årevis. Jaggu litt av en jobb skal jeg si dere. Kjenner det er greit at de tar over selv nå ja :)
 
Litt detaljer:
Dette har mannen min og jeg også gjort i dag. Vi har hentet juletre for å ha på altanen. Og nå står det og lyser så fint utenfor vinduene.
 
 
Og her er det jeg har mest lyst til å gjøre akkurat nå...
 
Men det er vel bare å finne fram julepapir, saks, teip og diverse, og sette seg ned og pakke inn litt kalendergaver.
Tenker vi tar bare de første i kveld, og resten i morgen. "Ungene" er tross alt 16 og 18 år, så det går nok bra:)

Gleder meg til treet inne skal pyntes, for det betyr at all jobb er ferdig, og bare kos venter :)
Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar