lørdag 23. november 2013

En liten oppdatering..

Ser det blir lenge mellom hvert blogginnlegg, men det kommer rett og slett av at jeg fortsatt strikker bare julegaver, og de vil jeg ikke vise fram enda.
Dagene går veldig fort, og jeg håper bare jeg greier å bli ferdig med alle gavene jeg hadde tenkt å strikke. Det høres kanskje ut som om jeg skal strikke mange store gaver, men det skal jeg jo slettes ikke. Her er det kun småstrikk som gjelder.
Tror ikke jeg har tålmodighet til noe annet :)
Men uansett, ting tar tid, og jeg har jo litt annet også som skal gjøres før jula plutselig er her.
 
I kveld ser det tidvis slik ut utenfor veggen:
 
Og da er det ekstra kos å sitte inne og strikke på en liten ekstragave, som dere får et glimt av her:
 
Ha en fin kveld :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar