onsdag 4. september 2013

Fra småstrikk til litt større strikk

Holder på å strikke genser til barnebarnet. Oppskriften fant jeg i Dale-katalog nr 277. Strikker i størrelse 2 år, og gutten er bare 11 måneder, så den blir nok litt stor. Men han vokser vel i den. Er nesten ferdig med forstykket, så det går framover:)
 
 
Jeg strikker så fort jeg bare greier, for nå lokker andre prosjekter kjenner jeg. Fikk denne boka i går, og der var det mye fint. Har bare lyst til å sette i gang med det samme, men har visst nok ufoer liggende, så jeg skal gjøre ferdig noe av det først.
 
 
Og så litt småstrikk til slutt: Fikk omsider festet trådene i disse vottene. Jaggu på tide, strikket dem i vår en gang...
 
 
Oppskrift fant jeg i en blogg som heter Hjemmelaget. Tror de kommer til å sitte godt på en liten hånd.
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar