torsdag 26. september 2013

Sokker

Har strikket enda et par Marius-sokker i garnet Perfect.
Syns de ble litt søte med rosa kant :)
 
Og så litt ufo-strikk.
To par sokker ble ferdig i går kveld.
Strikket i Järbo garn, mellanraggi, på pinne nr 3.
 
Gøy å strikke med et garn som lager striper.
Syns strikkingen går mye fortere da :)
Derfor skjønner jeg jo egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort de ferdig før. Manglet jo bare en fot og trådfesting.
Men men, nå er det gjort, og jeg kan konsentrere meg om neste ufo :)
 

2 kommentarer:

  1. Hei, likte godt de mariussokkene, i grå, hvit og rosa. Superfine! Lager du på bestilling? Evt hva er pris? Mvh Linda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Selv om jeg mener å huske at de sokkene var raske å strikke, så tror jeg ikke at jeg tør påta meg å strikke på bestilling. I perioder bruker jeg lang tid på å ferdigstille ting, så sjansen på at du måtte vente lenge på de sokkene er dessverre stor:)

      Slett