mandag 5. juni 2023

Diverse ting fra 2022

 Her er en del småstrikk fra fjoråret. Først en posesamler. Tok utgangspunkt i oppskrift fra boka Strikkesidas favoritter. Men ikke strikka samme mønster. Strikket den i ullgarn fra Mor Aase. Jeg har laget en før, og den finner du i dette innlegget. 

Så heklet jeg et vepsebol. Det er helt genialt å henge et sånt ute, da holder faktisk vepsen seg unna. Kan anbefales. 
Brukte 3 forskjellige farger i garnet Tuva.
Om høsten strikka jeg to gresskar. De er strikket i Drops Snow, og oppskrift finner du her.
Og til sist laget jeg en tova julekurv. Laget i Drops Eskimo fra lageret mitt.

I dag får jeg visst ikke gjort noen ting. Har såvidt begynt på ei lita ullbukse, men mista helt futten. 
Får bare ta meg en pause, og håpe at futten kommer tilbake snart 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar