søndag 4. juni 2023

Jakke og bukse, fra 2020

 Her er jakke og bukse jeg strikket til et barnebarn, i 2020. Nå har jeg bladd bakover i bloggen og kan ikke se at dette at dette har vært lagt ut før...

Jeg husker ikke sikkert hvilket garn jeg brukte, men det er mest sannsynlig Drops Lima.

Jakken har et nydelig hjertemønster. 
Buksa er helt enkel og ser sånn her ut. Ikke rett farge på bildet altså.
Buksa har selvfølgelig samme farge som jakken. Det ser dere på bildet under her...
Og oppskriftene fant jeg i dette heftet. 
Det er på dansk, men det var ikke noe problem 😊

I ettermiddag skal vi i bursdag til et barnebarn. Hipp hurra for L som blir 2 år i dag 💙🎈

Men før den tid skal jeg finne på noe her oppe på hobbyrommet mitt. Først skal strikkemaskinen rengjøres og smøres på nytt, så får jeg se om jeg finner noe å strikke, eller om jeg bare gjør klart til strikking i mårra....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar