fredag 12. mai 2023

Kosesokker fra 2022

 Disse kosesokkene strikket jeg til de to største barnebarna i november i fjor. De ble strikket på ei strikkemølle, så de var kjappe å lage. Gøy var det også. 

Mølla er ei Addi Express strikkemølle, med 22 nåler. 

Her er garnet jeg har brukt. Gikk vel nesten ett nøste pr sokk. Tror jeg strikket 80/90 omganger....
Har selvfølgelig en del igjen av det garnet (bestiller jo aldri bare de nøstene jeg trenger🙈) så får vel lage noen sokker til.

I dag holder jeg fortsatt på med det hersens pleddet. Men nå er det bare igjen å feste de siste trådene og å gjøre noe med kantene. Enten hekle rundt eller bare brette inn og sy litt. Får se hva jeg finner på.
 Men akkurat nå har jeg leita opp garn og skal strikke ei ullbukse i størrelse 10 år. Så blir det å hoppe i dusjen og dra i bursdag. Hipp hurra for L.A. som er 4 år i dag 🎈

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar