tirsdag 9. mai 2023

Ullbukser

 Her er noen av ullbuksene jeg har strikket på strikkemaskin i år. Har 3 til som ikke er montert enda. Alle disse buksene er strikket i Drops Fabel. 

De to første syns jeg er så søte. De er størrelse 1 og 2 år

De neste er alle ca størrelse 3 år. Her har jeg brukt to forskjellige oppskrifter, så de ble ikke helt like. Derfor ca størrelse. 
Så til sist en rosa i størrelse 6 år og en grønn i 5 år.
Gjenstår å sette i strikk, men der er jeg litt usikker på lengde, så det får vente.

I går satt jeg og lette litt i gamle bilder, og da dukket det jo selvfølgelig opp en del ting jeg strikka i 2020 som ikke har kommet med, så blir nok et innlegg eller to til fra det året.

Nå skal jeg fortsette monteringa av det maskinstrikka pleddet, og muligens strikker jeg ei bukse i dag også. Strikka ei i går og ei dagen før. Har fått helt dilla. Kjøpte oppskrift på gensere også her om dagen, så skal prøve meg på det også en dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar