onsdag 31. mai 2023

Sydd luer og pannebånd, 2021

 I 2021 kjøpte jeg ny symaskin, en overlock maskin, og det første jeg prøvde meg på var et helt enkelt pannebånd. Syns stoffet ble litt "vridd". Vet ikke helt åssen jeg fikk det til 😊

Det neste som ble sydd var denne lua. 
En Norlin-lue, foret med tynt stoff i merinoull. Ikke perfekt den heller, men bedre.
Derfor sydde jeg likegodt 2 luer til. Ullfor i disse også.
Så ble det litt sy-pause, før jeg sydde denne spiderman-lua i fjor.
Og der stoppa det litt opp. Har masse stoff liggende, og kjøpt mønstre både til nattøy, kjoler, bukser og overdeler, men har ikke sydd mer. Tror jeg har for mange hobbyer 😊 

I dag har jeg strikket siste del på den maskinstrikka genseren. Nå gjenstår det bare å hekte alle 4 delene på maskinen igjen for å strikke halskanten. Kjenner at det gruer jeg meg til, så det blir nok ikke gjort i dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar