lørdag 27. mai 2023

Masse sokker fra 2021

 Tror ikke jeg fant bilder av alle, men her er mesteparten av sokkene jeg strikket det året.

Først er et par sokker i størrelse 43, strikket av 7 brødre garn

Så er par ankelsokker i damestørrelse, strikket av Drops Fabel. Oppskriften på disse finner du hos Garnstudio.
Så to par ullsokker til meg, strikket i Mor Aase raggegarn. Disse er lett tovet i vaskemaskinen, så de er ekstra gode og varme
Gubben i huset fikk også tova ullsokker
Og så strikka jeg nye føtter i et par av hans gamle sokker 
Så ble det litt sokker til noen barnebarn. De blå er strikket i 7 brødre garn, og de andre i Labbetussgarn
Disse er strikket i 7 brødre garn
De stripete sokkene er strikket i et garn jeg fant på Rusta, husker ikke navnet i farta, og de andre er strikket i Labbetussgarn
Og til sist disse. Rosa er strikket av Labbetussgarn, de gule og orange er strikket av 7 brødre garn, hvis jeg husker rett. De gule la jeg visst ut i et annet innlegg også, sammen med genser, lue og hals. Det innlegget finner du her

I går ettermiddag strikket jeg første del på ei lita blå ullbukse. Den har jeg strikket ferdig i dag. Nå ser jeg over oppskrifta på maskinstrikket genser. Tror nok at jeg må prøve meg på en sånn en....ser jo ikke såååå vanskelig ut 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar