onsdag 24. mai 2023

Tøfler og sokker

 I januar i år kom et lite barnebarn til meg med et rosa garnnøste hun hadde kjøpt på Europris, og ba så pent om jeg kunne strikke noe til henne. Selvfølgelig kunne jeg det, men det var litt lite garn da, så jeg dro til Europris og kjøpte et nøste til, pluss at jeg fant et svart nøste i lageret. Da ble det nok til et par tøfler til jenta

Oppskriften finner du her, og garnet er Drops Snow.

Fant også raggegarn på Europris, og de ble til et par småsokker i samme størrelse, sånn ca 26/28.

Nå skal jeg strikke andre del på ei ullbukse i størrelse 10 år, som jeg begynte på i går. Har fremdeles 4 bukser liggende klare til montering, så blir ikke arbeidslaus på ei stund. Er bare så mye artigere å strikke buksene enn å montere dem 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar